2014. január 13.

Életjel

Drágáim!
Mivel már érdeklődtetek az új fejezetről, ezért két matekfeladat között adok magamról egy kis életjelet. Sajnálom, hogy eltűntem, de a téli szünet utáni első héten olyan szinten besűrűsödtek a napjaim, hogy jóformán aludni is alig volt időm. Még hétvégén se voltam túl aktív, mert Ady huszonhat A/4-es oldalnyi figyelmet követelt magának - de hála a jó égnek, az ő tételdogáját ma letudtam.  Ha minden jól megy, holnap magam mögött hagyok egy matekdogát, onnantól pedig talán több szabadidőm lesz, így hétvégén tudom hozni a frisset! :)
És csak hogy lássátok, mit ügyködtem:

Ez itt a mai napom termése, amit latinon alkottam. ^^ Hagytam benne nektek egy kis spoilert, s elárulom azt is, hogy ez Shiny és Vick rabló-pandúrjának vázlata. ;) Meg annak a prezentálása, mennyire kötött le valójában Horatius élete…

És látjátok ott a két ♥-t? Két (fejben) kedvenc jelenetemet jelölik. ^^

(Általában nem írok vázlatot a cselekményhez, de itt muszáj volt, mert nem akartam, hogy kettejük csatája elvigye a történetet, mégis kell belőle mutatnom valamennyit… És három és fél év alatt rájöttem, mire is jó a 2. nyelv tanulása a suliban: minden másra, ami nem latin…) 

De elég a felesleges rizsából! Lényeg: Shiny és Vick történetének fele totál kész van fejben, a többi része még korrigálásra vár, s ha az ég is úgy akarja, hétvégén fejezet! 

Legyetek jók!
Csók, drágáim! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése