2014. február 5.

Díj #3

Tudom, drágáim, tudom, hogy régen voltam, de ígérem, hétvégén megpróbálom bepótolni. Csak itt a szalagavatós készülődések, valamint a gimis anyag befejezése miatt összejött és csomó minden és nagyon el lettem havazva. Igyekszem bepótolni az elmaradást! :) És ezúton is szeretném megköszönni az újonnan érkezett 2 + 1 (rejtett) rendszeres olvasómnak a bizalmat, hogy feliratkoztak Shiny történetére. Csillámpóninak pedig a lelkes hozzászólásokat!

 Köszönöm a díjat Anne Hudsonnek!

11 dolog magamról:
1. Szombaton hivatalosan is szalagtűzött végzős lettem.
2. Bryan Adams - Here I Am c. számára vonultuk fel, én meg majdnem elbőgtem magam.
3. Ma pedig megejtettük a tablófotózást is.
4. Mint minden szerdán, az angolból érettségizettek tagjaként ma is pizzát ettünk lyukas órában.
5. Ha az ember a 12. B-be jár, az alvás ismeretlen fogalom számára.
6. Nemrég kezdtem el a Once Upon A Time c. sorozatot - és imádom.
7. Jelenleg Jason Derulo - Marry Me és Tom Jones - She's A Lady c. számát hallgatom agyon.
8. Az esküvőmön a Szépség és a Szörnyeteg betétdalára szeretnék táncolni.
9. A fene gondolta volna, hogy egy csapat 18 éves matekóra kellős közepén akarja szimulálni a hidegháborút papírrepülőkkel és galacsinokkal.
10. Fura érzés olyan szavakkal dobálózni, mint szukcesszió, pionír társulás, kommenzalizmus, nikotinamid-adenin-dinukleotid-foszfát.
11. Sokat adnék azért, ha egyszer egy Lexust vezethetnék (mindegy, milyet).

11 kérdésre 11 válasz:
1. Előre írod a történeted, vagy mikor írod egyből posztolsz?
Általában írom, és ha kész vagyok, posztolok, de akadnak kivételek, mikor egy-egy részlet annyira kikívánkozik belőlem, hogy előre megírom.
2. Mi a kedvenc dalod?
Most éppen Lea Michele - Cannonball, de Olivia Lufkin - A Little Pain c. száma örök kedvencem marad.
3. Melyik zenei műfajban érzed magad otthon?
Mindenevő vagyok, de leginkább pop és rock.
4. Tudsz rajzolni?
Az attól függ, mit. Pálcikaemberben például verhetetlen vagyok.
5. Van valami elképzelésed a jövőddel kapcsolatban?
Egy állatorvosi diploma, egy állás valamelyik állatkertben, Olaszország és Japán (hogy ott mi, az legyen a jövő zenéje).
6. A nyarat vagy a telet szereted jobban, esetleg a köztes évszakokat?
A telet és a késő tavaszt.
7. Mi a kedvenc tantárgyad?
Az a heti három angol, mikor lyukasom van.
8. Van kedvenc könyved, ha igen, melyik az?
Cassandra Clare könyvei, Kemese Fanni: A napszemű Pippa Kenn, On Sai - Calderon, avagy hullajelölt kerestetik
9. Van olyan dolog, amit máshogy csináltál volna az életben?
Néha befogtam volna a számat. És több időt töltöttem volna együtt apummal.
10. Háziállatod van? 
Egy majdnem hat éves, szürke, fehér hasú, pihe-puha nyuszi.
11. Mióta blogolsz? 
2010. június 8.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése