2014. február 28.

Hírek

Gyönyörű péntek délutánt, drágáim! :)
(Ti is érzitek a kétnapos szabadság előszelét? Én nagyon! Főleg, mivel kb. csak az én osztályom olyan szerencsés, hogy pénteken 2-kor esik ki - az amúgy már tök kihalt - suliból...)
Fejezet sajnos még nincs, mert indokolatlan dogák közbeszóltak, valamint a héten a gépem és a netem is eljátszotta a haláltusáját, de ígérem, holnap mindenképp hozom - ma délután/este nem fogok ráérni, mert olyan fasza programom lesz, amit senki másnak nem kívánnék. :'D De ha van köztetek tanárgyerek, az átérezheti. 

Nem tudom, figyeltétek-e, de a történet leírásánál a modulsávban, valamint a szereplők menüpontjánál is meg lett változtatva Shiny és Vick - ezzel pedig Keith, Blondie, Candy és Uriel - életkora. És természetesen a történetben is át lett írva. Azért jutottam erre a döntésre, mert kicsit jobban belegondolva - ez valahogy a sztori legelején nem esett le - 23 év túl fiatal egy profinak mondható FBI ügynöknek, ráadásul Victort már a Sky-ban is felnőtt férfiként emlegették. Így végül arra az elhatározásra jutottam, hogy kicsit öregítek rajtuk, végül ebből két év lett - ez meg ugye magával vonta azt is, hogy Urit is idősebbé kellett "varázsolnom".
Szóval a helyzet most a következő:
 - Shiny és Vick kora: 25 év
 - Honey kora: 7 év
 - Shiny 7 éve van a Szövetségnél 
(- Uriel 27, Blondie + Keith 26, Candy 22 éves lett)
Igazából magában a történetben ez nem lesz érezhető, mivel Sunshine múltjára nem derült még fény teljesen, így a fejemben nyugodtan átdolgozhattam a dolgot - mivel ugyanúgy gimis maradt, mikor bekerült a bűnszervezetbe, nem volt sok gondom vele. De azért, gondoltam, szólok. :)

Végül pedig egy kérdéssel fordulnék hozzátok. 
Február 1-jén volt a szalagavatóm, az osztályprodukciókat pedig feltöltötték Youtube-ra. Az osztályok között verseny folyik, hogy melyik videónak lesz a legnagyobb nézettsége március 2-ig, a győztes pedig ingyen fürdőbelépőt kap. ^^
Ha nem lenne nagy gond, az alábbi linken a videó alatt rá tudnátok kattintani az Ajánlom gombra? Valamint megnéznétek a videót is, ami a drága osztálykám előadását rejti? :) Nekem (nekünk) sokat jelentene! Előre is nagyon köszönöm! :)

A lényeg: ezzel a kis produkcióval szerettük volna bemutatni a speciális tantervű biológia-matematika szakos osztályunk "egyedfejlődését": óvoda, általános, gimnázium, érettségi. :)


Nagyon igyekszem, hogy holnap hozhassam nektek a 8. fejezet második részét!
Addig is legyetek rosszak! ;)

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése