2014. március 9.

Díj #4

Ismét csak köszönet érte Samnek! :)

11 dolog, amivel szórakoztatni lehet a népet:
1. Múlt pénteken szőkére festettem a hajam.
2. Aznap nálam aludt a két legjobb barátnőm is. ^^
3. Hétfőn és kedden 9:15-re kellett suliba mennem.
4. Négy év szívás után ez volt az első alkalom - míg más osztályban heti rendszerességgel csinálják.
5. Csütörtökön feleltem bioszból.
6. És 5-ös lett!
7. Ma délelőtt megnéztem az X-men: Az elsők c. filmet.
8. És közben akaratlanul is felmondtam magamnak a kubai rakétaválságot...
9. Egy volt osztálytársamnak kiadták a könyvét.
10. Az osztályomban öten már 12 éve osztálytársak vagyunk.
11. Nőnap alkalmából a fiúkáktól minden lány kapott csokit. 

Válaszaim:
1. Sok blogot olvasol? 
Kicsit restellem, de nem, sőt!
2. Milyen témájú blogok érdekelnek?
Ha egy blog valamiért megfog, édes mindegy, miről szól.
3. Ismerkedtél meg emberekkel bloggeren?
Igen. És örülök, hogy megismertem őket! :)
4. Van olyan blogger, akinek szinte minden blogját olvasod/olvastad?
Spirit Bliss volt az, akinek a blogger korszakában folyton a blogjain lógtam, most talán Khyirát említeném, de sajnos neki ritkán jut ideje frissíteni.
5. Mit szeretsz szabadidődben csinálni?
Szabadidő?! Az valami új Pokémon?
Viccet félretéve, olvasni, írni, sorozatot nézni, a barátaimmal lenni.
6. Milyen gyakran szentelsz időt a hobbijaidnak?
Az érettségi felé közeledve egyre kevesebbet...
7. Milyen tanuló vagy?
Kitűnő.
8. Sok barátod van, vagy inkább kevesebb ember közt érzed jól magad?
Inkább az utóbbi.
9. Szereted a designodat?
Igen! ^^
10. Te készítetted?
Nem. Szerkesztési tudásom a Paintig terjed. :'D
11. Tervezel új blogot nyitni a közeljövőben?
Szeretnék, de az a közeljövő nálam a nyarat takarja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése