2014. március 30.

Hírek, verseny, díj #7

Sziasztok, drágáim!
Nagyon, elmondhatatlanul sajnálom a kimaradást és azt, hogy már megint nem fejezettel érkeztem. Múlt héten azért nem volt, mert egyrészt egy másik történetemet frissítettem - három hónap szünet után -, másrészt pedig mocsok sok dolgom volt (általános érettségire készülés, matek próbaérettségi, irodalom elemzések otthon és a suliban, tételdogák halomra), így végül Shiny és Vick történetére már nem maradt időm. Nagyon igyekeztem azon, hogy most hétvégére kész legyek, de ez sem jött össze. Közel vagyok már a fejezet végéhez, túlságosan is közel, éppen ezért bosszant, hogy nem tudom feltölteni. 
Ma még próbálok írni bele pár sort, de egyáltalán nem ígérem, hogy fel tudom rakni, mivel az elengedhetetlen irodalom tétel-(f*szt, témakör)-dogákon túl még bioszból is írni fogok holnap egy próbaérettségit, így elsődlegesen azokra szeretnék koncentrálni. (Mármint a biológiára. Az irodalmat leszarom. Első óra után úgyis elfelejtem.) Ezt a bejegyzést csak két levegővétel között dobtam fel. Azt viszont garantálom, hogy héftő vagy kedd délután fel fog kerülni, akkor lesz egy kis szabadidőm teljesen befejezni. :)
Addig is türelem azoknak, akik várják! ;) És mégegyszer sajnálom! Igyekszem az ilyen szüneteket minimálisra redukálni. (Mi a halálnak kell még ide is bevonzanom a kémiát...?!)

Egyébként... Látjátok ezt a gyönyörű, új design-t? Ezer hálám érte az elkövetőjének, Dorinának! Imádom ezt a bordós-barnás-narancsos színkombinációt, a fejlécbe meg egyenesen szerelmes vagyok. *-* (Meg Benji pofijába. De ez nem újdonság.) Nagyon-nagyon köszönöm neki! :)

Másik hír, hogy amint a modulsávban látható, jó néhány versenyre jelentkeztem próba-cseresznye alapon, hátha a Catching Sunshine megállja a helyét a sok-sok 1D/JB/Kitudjamilyenhíresség fanfic között. Egynek elvileg ma kerülnek ki az eredményei abban a kategóriában, amiben neveztem, így arra még a mai napon fogok türelmetlenül várni. Viszont az Artist Corner Design oldal versenyének Legeredetibb fanfiction kategóriájának már meglettek az eredményei. (Itt már csak a Legjobban kidolgozott karakterre kell majd várnom, aminek sűrűjébe bedobtam Shinyt.)
Az eredményem pedig egy Különdíj lett! *-* Hihetetlenül örültem neki, főleg azért, mert az első három helyezett mind 1D fic volt, számomra pedig ez azt jelentette, hogy a Benedict-Rodriguez párosnak sikerült kiemelkednie az elnyomott fanficek közül. (És itt hagyom abba, mielőtt elkalandozok...) 
Plusz, az egyik szerkesztő, Diush, aki kihírdette az eredményeket, minden díjazotthoz írt egy kis megjegyzést, az enyémhez írtakat szeretném most bemásolni ide is - hogy megmaradjon az utókornak. Há! 
"Mindenképpen meg szerettelek volna jutalmazni, ezért a történetért, mert hihetetlenül szuper. Tudom, ez után felmerülhet a kérdés, hogy "akkor miért csak különdíjas lettem?". A válaszom az, hogy azért, mert bár a történet nagyon jó, ötletes és kreatív, valahogy mégis támadt bennem valamiféle hiányérzet. Nem tudom pontosan megfogalmazni, hogy mi miatt, de itt van bennem és úgy gondoltam, ez valamit mégis csak jelent. De ezzel a kis különdíjjal arra szeretnélek ösztönözni, hogy ne hagyd abba se a blogot, se az írást, mert nagyon jó, amit csinálsz! Gratulálok! :)"
Hát... a kérdés nem merült fel bennem... éppen a s*ggem vertem a padlóhoz örömömben. :'D

És utoljára még annyi, hogy a blog megkapta Debitől a 7. díját is, amit nagyon-nagyon köszönök neki! :) (Mer' így már annyian vannak, mint a gonoszok.)



11 dolog magamról:
1. Pénteken tesin 4-est kaptam a gerendagyakorlatra. (Úgy, hogy igazából nulla egyensúlyérzékem van.)
2. Emiatt örömömben majdnem a tanár nyakába ugrottam. (Tekintve, hogy a lányok egy jó része a 2-esre hajtott.)
3. Múlt héten megkaptuk a ballagási képeket és a meghívókat is.
4. Utóbbi tele van olyan tanárok nevével, akikről még életemben nem hallottam.
5. A héten három kedvenc sorozatom is véget ért.
6. Mindegyik végén bőgtem valamiért, ráadásul a fangörcs is kijött rajtam.
7. Hétvégén itthon volt nagybátyám.
8. Szerdától - három hét betegség után - osztálykám viszontlátja a töritanárát.
9. Magyarra fordítva: elkezdődik a holokauszt a 12.b stílusában.
10. Nyáron szeretnék belefogni egy saját történetbe.
11. Aminek a váza már a fejemben van, akárcsak a címe és a szereplői.

Válaszok:
1. Ki a példaképed?
Nincs. De ha viccesre akarnám venni a dolgot, azt mondanám, hogy Melissa McCall (a gifen) a Teen Wolf c. sorozatból és Nijimura Shuuzou a Kuroko no Basket c. mangából.
2. Mi a kedvenc tantárgyad?
Biosz, meg az a heti három angol, ami nekem lyukasórát jelent.
3. Mi a legnagyobb álmod, amit elszeretnél érni az életben?
Kijutni Japánba, beutazni a világot, a San Diego-i állatkertben állatorvosként dolgozni. Ezek a legnagyobbak, de hosszú bakancslistám van.
4. Mit tennél, ha híres lennél és nyernél egy nyereményjáték által 2 millió forintot?
Kimennék Japánba tavasszal, hogy megnézzem a cseresznyevirágzást és lássam a napfelkeltét a Fuji tetejéről. A maradékot pedig egy daganatos betegekkel foglalkozó alapítványnak adnám. Akik ismernek, tudják, miért.
5. Melyik hírességgel töltenél el legszívesebben egy napot?
Gőzöm sincs, ezen még nem gondolkoztam, hirtelen nem is jut eszembe senki. Talán Cassandra Clare lenne az egyik, megkérdezném tőle, hogy mit érez akkor, mikor kínozza az olvasóit... És még esetleg Hiroshi Kamiyával (japán szinkronszínész) vagy Tadatoshi Fujimakival (mangaka).
6. Tudsz táncolni?
7. Ha egy hivatalos vacsorára hívnának akkor, milyen színű ruhát vennél fel?
Az az alkalomtól is függ, de esetleg feketét vagy sötétbordót.
8. Hányadikas vagy?
12.
9. Mióta blogolsz?
2010. június 8-a óta.
10. Nézel sorozatokat? Ha igen miket?
Nézek, bár az időm és a nézésük közben kialakuló sorozatfüggőségem nem mindig jönnek ki egymással. Egyébként: Teen Wolf, Once Upon A Time, Beauty and the Beast, Gossip Girl, Glee, Pretty Little Liars. És a Trónok Harcát is nagyon el kellene már kezdenem...
11. Van házi állatod?
Há' naná hogy! Kicsi, szürke, nagy fehér hasú, hosszú fülű, nyúlnak kinéző kutya-macska-nyuszi-disznó-kenguru-hörcsög keverék, nem túl barázdált aggyal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése