2014. április 21.

Hírek: reklám, verseny, részlet

Kellemes Nyusziünnepet, drágáim!
Nem, nem fejezetet hoztam, azt ma/holnap szeretném befejezni, de a szünetben néhány indokolt és indokolatlan dolog közbejött, amik miatt nem nagyon volt időm írni. (Ezek közül az egyik az alvás, a másik meg a tanulás volt, mert az olyen menő páros...)
Viszont, hogy valami helyzetjelentést is adjak magamról, a napokban megnyitott a Firerose - Miracle in the night nevű blog, melynek Khyira, Katie Boo, Leona Goldwin és Sophie T. mellett jómagam is a tagja lettem. Akinek van kedve, nézzen be, a lányok nagyon tehetségesek, gyönyörű és igényes munkát adnak ki két kicsi kacsójuk közül - melynek eredményét az este folyamán lehet, már ti is láthatjátok - és nem utolsó sorban segítőkészek is. Én kritikákat írok - mivel a szerkesztés még mindig a Paint szintjén megy -, ha valakiben van elég bátorság - ha-ha! -, az kérjen nyugodtan Leonától vagy értelemszerűen tőlem. ^^

Firerose - Miracle in the night (KATT!)

A tegnapi napon pedig A Kreativitás Határai c. oldal versenyének első eredményhirdetésén, a Legjobb trailer kategóriában a Catching Sunshine előzetesével 1. helyezést értem el! *-* Alig akartam hinni a szememnek, nagyon feldobta a napomat, iszonyatosan örültem, hogy annak az 5-6 beáldozott órának, vágásnak és időzítésnek végül megérett a gyümölcse is. 
Hatalmas köszönet Dodoo-nak, a főszerkesztőasszonynak, amiért az én munkám mellett tette le végül a voksát, s a nyeremény mellett egy okleveléllel is gazdagodhattam általa. :)

És még annyi, hogy mivel nem szeretném, hogy a kitartó olvasóim, akik a rengeteg szünet és kihagyás (ez a kettő mondjuk ugyanaz, de lényegtelen) ellenére is velem maradnak és izgulnak Shiny és Vick történetéért kapjanak egy kis apróságot, amit a nyuszi hozott nekik. (Remélhetőleg a szünet/a hét végééig felkerül a teljes fejezet is, de addig itt van ez.) A részlet középpontjában egyik legdrágább barátnőm és leglelkesebb olvasóm, Rita kedvenc szereplői közül bukkan fel a legfiatalabb, aki mindössze csak hét éves.
Az ő jeleneteit csak így szoktam neki beharangozni: Honey moments.
Váljék egészségetekre! ^^
"- Shiny! Hogy lehetsz ilyen kegyetlen?! Nézd, eltalált! Pont itt! – kiáltott fel Jeff fancsali képet vágva, majd a konyhaasztalnál ücsörgő Honey felé fordult, aki egy világszinten elismert orvos tűnődő arckifejezésével vette szemügyre a kötény elején éktelenkedő vörös foltot. 
Még fel is állt, nevelőapjához közelebb lépve, ujjaival az állán dobolva vizsgálgatta az elgyötört, halálra vált arcú férfit, aki véleményem szerint kissé túljátszotta a szerencsétlen áldozat szerepét. Elvégre nem az ő teljes bal karja volt forró csokiszósszal összemaszatolva.
 - Szerintem megmaradsz – vonta le a végkövetkeztetést kishúgom bölcsen, közben bátorítóan paskolta meg Jeff karját. – De ha gondolod, adhatok rá gyógypuszit. Bár tudom, hogy csak füllentesz és nem is fáj igazán – fonta keresztbe a karját a mellkasán angyalian mosolyogva. Ez a vigyor és a huncut, barna szempár pedig épp elég volt ahhoz, hogy pocsolyává olvadjak."
Ennyi lettem volna egyelőre, drágáim, ha minden jól megy, hamarosan újra tudok jelentkezni!
Addig is legyetek rosszak! ;)
Ölelés, Riri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése