2014. május 14.

Új projekt: Tükörkép

Sziasztok, drágáim! :)
Nézzetek fel az égre, kérlek! Látjátok? Ott repülnek az álmaim... Oké, tegyük félre a negativitást, reméljük, azért jól sikerültek és meglesz a vágyott pontszám, amivel bekerülhetek.
És mivel írásban ma érett lettem, úgy gondoltam, hozom nektek azt a bizonyos meglepit, amiről korábban azt írtam, hogy a Catching Sunshine-nal mindössze annyi kapcsolata van, hogy én írom mindkettőt.
Tehát, itt lenne:
(Szerkesztést nem nézni, a szerkesztői tudásom még mindig a Paintig terjed, ezt büszkén vállalom.)


TÜKÖRKÉP
Csak annyit árulok el róla, hogy egy fantasy történet, ami a Mulan egyik betétdalának hallgatása közben fogant meg a fejemben úgy cirka egy évvel ezelőtt, de csak most jutottam el odáig, hogy bele is kezdjek, egészen idáig csak érlelődött. Egyelőre még a cselekményt dolgozom - a két nagy csomópont, az eleje és a vége már megvan -, valamint a mitológián és a világ felépítésén. Remélem, az ígért júliusi dátumra tényleg kész leszek vele és blog is lesz hozzá, addig viszont kommentben lehet találgatni, hogy vajon miről is szólhat. (Rita, ha hozzá akarsz szólni, csak burkoltan! ♥) Kíváncsian várom, mire juttok a plakáttal. 
Ó, és csak megjegyzésként a Targaryen lány miatt: semmi köze a Trónok harcához.

A nyitásig igyekszem a CS-sel a lehető legtovább jutni, mert két történetet szívás egyszerre vezetni. Most is azt csinálom, de az egyikkel folyton le vagyok maradva a másik miatt.
Mindenesetre remélem, hogy felkeltette valamennyire az érdeklődéseteket! :)

Ölelés,
Riri

4 megjegyzés:

  1. Hátcijjaaaaaaaaaa!*o*

    Azóta várom ezt a pillanatot, hogy először meséltél a Tükörképről. :P
    Nem szólok hozzá semmi egyebet, csak annyit, hogy: tudom, hogy úgy is imádni fogom és nem tudok majd leállni az olvasásával.

    A biosz meg jó lett, hidd el nekem! ;)

    Sok sok puszi meg ölelés,

    Rita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hátcijjaaaaa! *o*
      Húha, pedig jó régen meséltem róla, ráadásul azóta rengeteg változáson is átesett már a történet, össze lett vonva másik kettővel, érlelődött jó egy évig. De remélem, tényleg úgy lesz, ahogy mondtad, ma speciel mikor bealudtam délután, ezzel álmodtam... :D
      A biosszal kapcsolatban meg reméljük a legjobbakat. Majd 3-án kiderül.
      Puszillak,
      Riri

      Törlés
  2. Drága Riri!
    Hogy őszinte legyek, sejtettem a "Kis hírbörze" egyik részében írottakból, hogy bizony egy új történet van készülődőben, de nem gondoltam, hogy ennyire biztos már a blog megnyitása. Ennek egyrészt örülök, mert imádom ahogy írsz és nagyon kíváncsi vagyok, milyen lenne tőled egy saját történet, másrészt viszont szomorú is vagyok, mert az új blog a Catching Sunshine végét is jelenti, és én még nagyon sokáig tudnám ezt a történetet olvasni.
    Tükörkép... Két lány, akik máshol laknak, de azért hasonlítanak, és egy tükör, amiben nem önmagadat látod, hanem azt, aki hasonlít rád, de a Föld másik felén lakik. Hú, ez zavaros volt, de azért remélem értetted. :D Fogalmam sincs a történetről, de már elég kíváncsi vagyok, a fejemben pedig a tükrök miatt kitartóan énekli a Mirrorst Justin Timberlake.
    Nagyon várom, hogy vajon mi is lesz pontosan a történet! A kíváncsiságomba fogok belehalni, azt hiszem. :D

    Puszi, Gabby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Gabby!
      Már nagyon régóta bele akartam kezdeni a történetbe, és mivel ennek már látom a végét, így nyugodt(abb) szívvel harangoztam be, hiszen előre láthatóan időm és maximális figyelmem is lesz írni. A történet fogadtatására én is kíváncsi vagyok és nagyon izgulok, hogy mi fog kisülni belőle, bár a nyitásig még vár némi munka. A Catching Sunshine-t imádom írni, azzal álmodni, de egyszer minden jónak vége szakad, nem akarom a végelenségig húzni - habár még jó sok rész hátravan belőle, plusz még három novella is, valamint a befejezése után készülök egy kis meglepivel. De erről még csend! :D
      És értettem ám. Egy része a feltevésnek helyes, a másik viszont nem. Mindenesetre hamarosan ismét érkezik egy plusz kis információ-morzsa, amit a hétvégén raktam össze.
      Ha beindul, feltétlenül számítok majd a véleményedre! :) A kíváncsiságodnak meg már csak azért is örülök, mert átérzed, milyen nekem egy-egy fejezeted után. ;)
      Puszi,
      Riri

      Törlés