2014. június 8.

Tükörkép kulisszatitok #2 + versenyt nyertem

Drágáim!
El sem tudom mondani, milyen felszabadító érzés visszatérni ide és bejegyzést írni úgy, hogy nem liheg a nyakamba úgy 150 lehetséges biológia tétel (csak magyar és töri...). Itt szeretném megköszönni mindenkinek, akinek esetleg eszébe jutottam és gondolt rám, valamint azoknak, akik szurkoltak, ugyanis büszkén kijelenthetem, hogy a kezem ismét nem hagyott cserben, sikerült belehúznom az egyik legkönnyebb tételbe - aminek anyagát még anno 9-ben vettük az első órák egyikén. Én nagyon bizakodó vagyok, mivel az érettségiztetők megdicsértek, és 18-án végre ezt az egészet magam mögött tudhatom.
És itt gyorsan megjegyzem, hogy pár perccel ezelőtt pontot tettem a 14. lövés utolsó mondatának végére, ami annyit jelent, hogy miután ebben a bejegyzésben kirizsáztam magam, gyorsan átnyálazom a fejezetet helyesírási hibák után kutatva, és már rakom is fel, hogy mielőbb olvashassátok. :)
De mivel ma vasárnap is van - remélem, mert már megint kezdem elveszíteni az időérzékem... -, így a remélhetőleg a későbbiekben szokásossá váló Tükörkép kulisszatitokkal is érkeztem. Sokat gondolkoztam azon, vajon mi is legyen az, de végül csak megtaláltam a sok belső információ közül az egyik lényegesnek mondhatót. Íme:

A Tükörkép világán és mitológiáján majdnem két hetet törtem a fejem, végül egy délután összeállt az egész. A fantasy világ teremtésében is mítoszaiban több nagy mitológiából merítettem ihletet, a fő felépítője a kínai, a japán és az azték mitológia alapjai.

Valamint a napokban - és ma is - hatalmas örömök értek blogversenyek terén, amik kicsit feldobtak a szóbeli miatti izgulás közben, és némi önbizalmat is adtak, hogy igen, képes vagyok rá. (Amire elég nagy szükségem volt annak ismeretében, hogy eléggé önbizalomhiányos vagyok...)
Próba-cseresznye alapon jelentkeztem a Walking Between Raindrops c. blog Arany Pergamen nevet viselő versenyére, noha nem fűztem hozzá nagy reményeket, mivel a többi blogot átpörgetve rengeteg lenyűgöző történettel találkoztam össze, valamint ott volt a Catching Sunshine fanfiction mivoltja, ami miatt az emberek szkeptikusabban néznek bele a történetbe.
Éppen ezért nem kis öröm ért - konkrétan ugráltam a széken -, mikor az eredményhirdetést elolvasva felfogtam, hogy a történet nemcsak Legérdekesebb trailer és a Legjobb fanfiction kategóriában ért el 1. helyezést, hanem elnyerte az Arany Pergamen díjat is! Ezúton és még egyszer szeretném itt is megköszönni a két csodálatos szerkesztőnek, amiért érdemesnek találták erre a blogomat, hihetetlenül feldobták vele a napjaimat! :)



Valamint Bia Joy, tehetséges bloggerina Ticket To Joyland c. blogján egy érdekes, cseppet sem hétköznapi versenyt szervezett Filmfüggők Játszmája fantázianévvel, amit nem tudtam kihagyni. Már csak azért sem, mert kis híján hangosan felnevettem, mikor feltűnt, hogy a gifek, amikből a film- és sorozatcímeket kellett kitalálni, mind-mind a kedvenc filmjeimből voltak kivágva - vagy ha nem is olyan kedvenc, de kismilliószor láttam már -, az pedig megijesztett, hogy a sorozatokra is némi gondolkodást követően ráismertem. Nagyobb függő vagyok, mint azt hittem magamról... o.o"
A versenynek ma volt az eredményhirdetése, kíváncsian nyitottam meg a blogot, és nagyon megörültem, mikor megláttam, hogy sikerült mind a 20 feladványt eltalálnom, s ezzel megnyerni a játszmát. Ha Bia legközelebb szervezne ilyet vagy hasonlót, mindenkinek nagyon ajánlom, mert én iszonyatosan jót szórakoztam a feladvány fejtegetése közben (az Anyád napjából Ruby vodkás szövegén nagyot mosolyogtam, mert az a nő hatalmasat alakított a filmben), néhányat kedvem támadt újranézni. ^^ Szóval Biának is köszönöm a lehetőséget a jelentkezésre, remélem, nem ez volt az utolsó ilyen kis akciója.

Nos, drágáim, a rizsám ennyi lett volna, most suhanok nyálazni a fejezetet, rövid időn belül remélhetőleg fel is kerül.
Addig is csók mindenkinek,
Riri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése