2015. január 31.

Lövés érkezik

Vége a vizsgaidősucknak. Végre otthon vagyok (habár holnap indulok is vissza). Mit jelent ez? Hamarosan egy lövés érkezik a blogra, várhatóan ma este! ;)
Szerk.: Illetve vasárnap este. Tegnap délután-este nem voltam gépközelben.
Szerk. 2.0: Esküszöm egyszer megütök valakit az egyetemen... Szóval... valamikor a héten, mert a 2. félévem első egyetemi napját pontosan fél órával ezelőtt fejeztem be... Köszönöm, ÁOTK, hogy sosincs szabadidőm. :)

You all know him since chapter 4
One of her relatives died because of Randy
The relationship between Shiny and her team

4 megjegyzés:

  1. Úúúúú. Most csak ennyire futotta, olyan boldog vagyok. :D
    Kár, hogy nem leszek itthon.
    De majd holnap elolvasom. *o*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Maffia!
      Nagyon sajnálom, hogy végül mégiscsak megkésett a fejezet, de remélem, ez nem vette el nagyon a kedvedet! :/ Örülök, hogy ennyire vártad, elhiheted, hogy én is mennyire boldog voltam, mikor a könyveimet a sarokba vágva újra írni kezdhettem. :D

      Törlés
  2. Ez nem ér! tűkön ülve várom a következő részt, és mikor végre van remény, hogy olvashatnám a következő részt annak nyoma sincs...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, komolyan! Hidd el, nem létezne nálam boldogabb ember, ha végre egyszer valami fontosabb nem szólna közbe, de ez nem ilyen egyszerű. Az egyetem szerintem érthető okokból előrébb van a fontossági listámon, ez ellen nem tudok mit tenni. Remélem, megérted. :)

      Törlés