2015. április 18.

Spoiler: Újratöltés 3.

Sziasztok, drágáim!
Először is, gondolom már észrevettétek, hogy a 17. fejezet kikerülését követően nem sokkal design váltás történt a blogon. Ez a gyönyörűség, amivel még mindig nem tudok betelni, a csodálatos Samantha Row műve, akinek ismét, itt is köszönöm, hogy elvállalta. *.* Eddigi, másfél éves pályafutása alatt a blog öt kinézetet élt meg, és minden jel arra mutat, hogy ez lesz az örök és utolsó. (Mert a borostás Ben Barnes mocsok jól néz ki.)
És ahogy azt az előző résznél is ígértem, itt lenne az a bizonyos bejegyzés a Catching Sunshine következő részéről, ami nem más, mint a harmadik Újratöltés novella. Sokára fog jönni, az sajnos tény, de addig hátha ötleteltek nekem valamit erről, a továbbiakról vagy összegző véleményt mondotok a történetről. Nos, íme az információmorzsák:

Macskafajzat


  • A cím valami olyasmire utal, ami valaha nagyon fontos volt Shinynak
  • Kiderül, hogyan is kötődik egymáshoz ő és Bree Jones
  • A novellában mindketten 16-17 évesek
  • Elcsattan egy pofon
  • Sunshine legjobb barátnője, Charlotte és annak lélektársa is szerepet kapnak
  • Néhány Benedict is feltűnik
  • Aspen vs Palm Beach
  • Kevesebb Shiny, sokkal több Lexy
  • "Ó, igen, két nyelvet beszélek, leesett? Ribancul is értek."
  • A novella zenéje az egyik kedvenc számom: Meredith Brooks - Bitch

18 megjegyzés:

  1. Drága Riri!

    Elsőnek is örülök, hogy ilyen elégedett vagy a designnal és köszönöm a szép szavakat, komolyan sikerült a zoknimba pirulni a dicsérettől. :D
    Egyébként pedig sajnálom, hogy nem írtam mostanában a részekhez! Az igazság az, hogy folyton lefoglalt valami, hullafáradt voltam vagy épp elfeledkeztem róla. Azonban igyekszem a továbbiakban ezen változtatni és újból hagyni nyomot magam után, hisz tapasztalatból tudom milyen jól esik ez a bloggereknek. :)
    Hogy kissé kitérjek a részekre, azzal kell kezdenem, hogy a 16. lövés végén a frászt hoztad rám! Sejtettem én, hogy Shiny nem akarja kinyírni a lélektársát, de akárhogy gondolkodtam csak oda jutottam végül, hogy kénytelen volt rá még ha ez képtelenség is. Úgyhogy alig vártam, hogy hozd a következő részt, hogy kiderüljön mi is folyik itt, és nagyon-nagyon-nagyon megkönnyebbültem a tudattól, hogy kedvenceim még élnek!
    Victor és Sunshine viszontlátását gyakorlatilag pont így képzeltem el, így rendesen bele tudtam élni magam a körülményekbe. Bár meglepett, hogy csak úgy feladták magukat, végül is logikus lépésnek tűnt. Ami még nagy kérdőjel maradt a fejemben, hogy ki ez a Bree Jones, épp ezért kíváncsian várom a novellát! :)
    De azért igyekszem türelmesnek lenni. :D

    Ölel, Sam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Sam!
      Az elégedett elég enyhe kifejezés arra, amit valójában gondolok, de lassan már csak önmagamat tudom csak ismételgetni azzal, mennyire imádom és milyen hálás is vagyok érte. :D
      Jaj, igazán semmi gond! Tudom, hogy mennyi dolgod volt, milyen elfoglalt voltál, ezért felesleges szabadkoznod. :) Örülök, hogy volt időd és kedved tovább folytatni! ^^
      Bocsánat, de azt muszáj volt. :D Olvasni utálom a durva függővégeket, írni viszont imádom őket, és végre el akartam sütni egyet. Persze, Shiny megtehette volna, és talán ha egyedül kellett volna, végül tényleg megtenne valami ilyesmit, de egy csapattal a háta mögött végül csak kitaláltak valamit. Amihez pedig ugye kellett némi színjáték. :)
      A feladás szükséges volt, mert a "négyen a világ ellen" taktika még nekik sem vált volna be, ehhez muszáj lesz segítséget kapniuk. A viszontlátást pedig direkt olyanra szerettem volna, hogy nem hazudtolják meg önmagukat, és hogy viszonylag azért gördülékenyen menjen, lévén még elég akadály lesz előttük. : ) Bree kilétére hamarosan fény derül, igyekszem sietni vele! :D

      Ölel,
      Riri

      Törlés
  2. Kedve Riri!
    Megkérdezhetem,hogy a Fulminanat Pass-nak lesz-e új része?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! : )
      Nyáron mindenképpen szeretném folytatni, addig viszont sajnos biztosan nem. :/ Változott a történet a fejemben, plusz ihletem nincs hozzá, silány fejezeteket pedig nem szeretnék hozni. :)

      Törlés
    2. Rendben remélem így lesz!:-)
      Nagyon tetszik és renélem,hogy Aomine és Bonny kapcsolata alakul majd.

      Törlés
    3. Én is, mert már hiányzik az a történet is! :/ : ) Köszönöm a dicséretet, aranyos vagy, és hogy Aominével és Bonnyval mi lesz, az majd kiderül! ;)

      Törlés
  3. Szia :)
    Néhány napja találtam rá blogodra, elolvastam a bevezető szöveget és szinte azonnal megfogott a történet, csupán a bevezető szöveg elolvasása után. Rögtön gondoltam magamban, hogy nekem ezt a történetet el kell olvasnom, és hát nekikezdtem, nagyon megörültem neki amikor megláttam, hogy ilyen sok fejezet van a lövések menüsorban, annak azonban méginkább megörültem, hogy ilyen hosszú terjedelműek a részek. Napokig olvastam a blogodat, rengeted időt forditottam rá, mert ahogy egyre jobban haladam a történettel előre annál jobban érdekelt, még jobban, mint ahogy az elején. Szeretném neked elmondani, hogy nagyon jó nemis ez a megfelelő jelző, hanem inkább nagyszerű, fokozzuk űbernagyszerű blogot vezetsz, ami ennél sokkal több olvasót megérdemelne, mert szerintem ha valaki elkezdené olvasni a történetet azonnal függővé válna, mint ahogy én is. Tehát nem is néztem a dátumokat, hogy mikor irtad a részeket, de amikor sajnos elértem ide 17.lövésig fájó szivvel konstatáltam, hogy ezt a fejezetet, ami kifejezetten hosszú volt, mint ahogy emlitetted is még március 17-én irtad. Elég régen volt, és most hogy már felzárkóztam egészen a történet aktuális részéhez, rendesen hiányzik nekem, hogy nem tudom olvasni. Ezért szeretném megkérdezni, hogy körülbelül mikorra várható a következő rész, de addig is minden nap fel fogok nézni a blogodra, figyelemmel fogom követni, hátha meglepsz egy újabb űberfantasztikus fejezettel. És igen...a szereplőkről, magukról a karakterekről eddig nem is mondtam semmit, de szerintem gondolod, hogy ők is beletartoznak a dicséretembe, mint szerény véleményem szerint egy jó a te esetedben űberjó blogban a legfontosabb az alapötlet igen, de még ennél is fontosabban a karakterek, hogy hogyan fejlődenek a fejezetek során. Lehet, hogy akik nem igy egyfolytában olvasták, mint én azoknak nem tűnt fel ennyire, azonban én elmondhatom, mivel egyfolytában olvastam heti, vagy akár hónapnyi kihagyások nélkül az egészet, úgy mint egy könyvet elmondhatom, hogy a karakteren fokozatosan fejlődnek, és te is fokozaton rántod l e a leplet a cselekményekről is, hagyad, hogy kibontakozzon, hogy mi jöjjünk rá saját magunk, hogy mi lesz vajon a következő lépés, a folytatás. És igen nagyon nagyon elnyerte a tetszésemet ez az űberfantasztikus csoda, örülök, hogy rátaláltam a blogra.
    U.i.: Új olvasót szereztél a személyemben. :)
    Kitti :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kitti!
      Nem tudom, hányadszorra olvasom végig a kommentedet, de még mindig elérzékenyülök tőle! Elmondhatatlanul jól esett - szavakat is nehéz találnom rá, mennyire -, nagyon-nagyon köszönöm a dicsérő sorokat, és örülök, hogy ennyire tetszett/tetszik a történet! :) Hogy megérdemelne-e több olvasót, azt ugyan nem tudom, bár tény, hogy jól esne, de én ezzel a kerek 50-el is nagyon boldog vagyok. ^^
      A kérdésedre pedig a válasz: hát, őszintén, fogalmam sincs. Két blogot vezetek párhuzamosan, jelenleg a másik van porondon, de mivel ismét belecsapott az életembe a csudálatos egyetemi vizsgaidőszak, így a napok nagy részében a könyveim és a jegyzeteim felett szoktam görnyedni, írni nagyon nincs időm. :/ Nekem is szívfájdalom, mert személy szerint imádom a történeteimet és nincs jobb kikapcsolódás, mint lepötyögni egy-egy fejezetet, csak hát a kedves iskolám évente kétszer ebbe alaposan beleszól - mint minden más hasonszőrű egyetemistának. De nagyon igyekszem! :)
      Még egyszer nagyon köszönöm ezt a hosszú kommentet, a sok-sok dicséretet és a történetembe vetett bizalmat, valamint a lelkesedést iránta! Igazán, még jobban feldobtad a napomat vele! : )
      Ölel,
      Riri

      Törlés
    2. Riri :)
      Már megint én zavarok, a dicsérő szavakat megérdemled, sőt még annál többet is. A hosszú komment :D hát nem is tudom csak úgy jött minden, én sem gondoltam volna, hogy ilyen hosszú lesz, de hát ha ilyen jó történetről kell irnom. A vizsgákhoz sok sikert, tanulj sokat, hogy jó legyen, de azért az Olvasóid kedveért kerithetnel egy kis időt az űberfantasztikus blogodra is. Én nagyon örülnék neki. :)
      Puszy,
      Kitti :)))

      Törlés
    3. Jaj, egyáltalán nem zavarsz, ne bolondozz! : ) Köszönöm a biztatást/szurkolást, szükségem is lesz rá! :) És mint említettem, igyekszem, de eléggé elszúrtam az előző félévem, ezt pedig nem akarom, ráadásul a maradék vizsgáim mind az egész évet lezárják, így még többet kell rájuk tanulnom. Tudom, hogy más blogokon meg tudják oldani, hogy rendszeresen - hetente, kéthetente - hozzák a fejezeteket, sajnos erre nekem nincs időm. Bízom abban - és már tapasztaltam is -, hogy az Olvasóim tudják, a fejezet akkor jön, amikor tényleg volt időm írni, és nem önszántamból halogatom/halogattam a dolgot. : ) Rövid, összecsapott munkát pedig nem szeretek kiadni a kezeim közül.
      Ölel,
      Riri

      Törlés
  4. Bocsi,hogy mindig visszatérek a Fulminanat-hoz,de kiváncsi vagyok,hogy más szereplők szempontjából is fogsz írni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, semmi gond! :) Hát tervezek, egy-egy jelenet erejéig a többi lány is megkapja a maga szemszögét. :)

      Törlés
  5. Ugye ebben a hónapban folytatod a fulminanat-ot?
    Már nem tudok a seggemen ülni annyira várom! És bovsi a folyamatis zaklatás miatt!T.T

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyáltalán nem haragszom a zaklatás miatt, sőt! Nagyon-nagyon jól esik, hogy ennyi kimaradás után is még vannak, akik ennyire várják a folytatást! :)
      Egyébként szerintem valamikor júliusban fogom, legalábbis akkor tervezem. Ebben a hónapban még vizsgaidőszakom van és az utolsó vizsgám kicsúszott június végére, és mivel azzal akarom felhúzni az átlagom, ezért elsődlegesen most arra tanulok.

      Törlés
    2. Szia! Megint én.. :-)
      Mikor lesz folytatása a Fulminant pass-nak?
      Már annyira várom!Főleg Aominét..

      Törlés
    3. Szia! :) Friss bejegyzés az FP blogján: http://knbfulminantpass.blogspot.hu/2015/09/when-lost-return.html

      Törlés
  6. Kedves Riri,nem tudom hogy válaszolsz-e mivel elég régóta nem volt semmi új de, érdeklődni szeretnék hogy a Fulminant Pass esetleg megtalálható-e még valahol, nagyon szívesen újra olvasnám :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kata!
      Írj egy email címet és szívesen átküldöm. Sajnos az oldal, ahova még fel volt töltve már majdnem egy éve költözik másik szerverre, úgyhogy már csak a gépemen lelhető fel. :)

      Törlés