2015. november 13.

Misty - A kendőzetlen igazság

Gyönyörű estét, drágáim!
Végre péntek, szuper, nem igaz? Hogy telt a hetetek? :)


Még nem fejezettel érkeztem, hanem egy hírrel, ami magába foglalja a tegnapi Árkád-túrám egyik szerzeményét is (fun fact: egy táskáért indultam, és annyira meg akartam találni a tökéleteset, hogy még a Libribe is bementem - természetesen teljesen véletlenül). 
Mint azt tudjátok, a történetbe anno azért kezdtem bele, mert Stirling írónő három Benedict pasit, Urielt, Victort és Willt kihagyott a lélektársas buliból. Azonban tavaly berobbant az én köztudatomba, hogy újabb savant trilógiával készül - tudom-tudom, szép is lenne, de a kimaradt szívtiprók csak másodlagos helyet foglalnak el benne. Nem nagy spoilert árulok el azzal, hogy az első trilógia utolsó kötetében, a Crystalben felbukkan a főszereplő leányzó unokahúga, Misty. Nos, a második sorozat róla és két barátnőjéről, Angelről és Summerről szól. Kötetben ez a tavaly megjelent Misty Falls-ot, a pár napja külföldön megvásárolható Angel Dares-t és a - szerintem - jövőre kijövő Summer Shadows-t jelenti. 
Felbuzdult rajongóként kutatgattam egy kicsit, és megnyugodtam, hiszen az U-V-W trióról sem feledkezett meg, mindhárman megtalálják majd a másik felüket. Az első részben Uriel, ezt nagyon hamar kiderítettem, legutóbbi kutatásom során pedig fény derült arra is, hogy a másodikban Will lesz a szerencsés. Igen, igen, szegény Vick marad utoljára, Mr. Titokzatos Acélos Tekintetű Dögös Pasinak, az amerikai James Bondnak még várnia kell - részemről ennek azért picit örülök, hiszen így egy ideig még csakis Sunshine birtokolja magának. Mindenesetre nagyon kíváncsi vagyok, kit kap majd a mi hős FBI ügynökünk - szomorú és boldog is leszek egyszerre. :)
De a lényeg! 
Már tavaly óta azt lestem, hogy itthon vajon mikor adják végre ki. Aztán tegnap reggel megláttam egy kezdődő Blogturnés bejegyzést, amiben - MEGLEPETÉS! - a Misty Falls, magyarul Misty - A kendőzetlen igazság volt terítéken. Annyira megörültem neki, hogy valami nem túl emberi hangot is hallattam, mire egyik drága szobatársam csak pislogott rám nagy szemekkel, hogy Ririt már megint mi szállta meg. Ezek után természetesen a táska kutatást kiegészítettem egy könyv vásárlással is. Nem reméltem, hogy meg is fogom találni, de a könyvek istenei rám mosolyogtak, mert a boltba belépve ez volt az első, amit kiszúrtam. 

Az eddigi gyűjtemény - elég nehéz volt fotózni,
mert a Misty borítója tükröződik, emiatt a felirat nem látszik rendesen

Még nem haladtam vele túl sokat - szegény másik olvasmányomat félretettem a Benedictek és barátaik miatt -, de egyelőre nagyon tetszik. Már ismerem Uri lélektársát, és azt kell mondanom, főszereplőnk, Misty nem semmi egy teremtés. Ahová megy, katasztrófa jár a nyomában, mindez a képessége miatt, ami elsőre nem tűnik nagy számnak... Aztán Misty kinyitja a száját, a misztikus pillanatok pedig beindulnak, a környezetében meg mindenki megőrül. Tehát így kb. 40 oldal után azt kell mondanom, hogy Joss ismét hozta a formáját, habár az elhíresült édes lélektársi kapcsolat + bűnüldözéses bonyodalom egyenletéből még csak az egyik szál van kibontakozóban, az események nem indultak be.

Itt lenne a fülszöveg, remélem, akik olvasták az eredeti trilógiát, hozzám hasonlóan erre is rákapnak majd. Akik pedig nem, nos, azoknak lejjebb még lesz egy kis üzenetem. ;)
Misty egy egyszemélyes katasztrófa súlytotta övezet. Savant képességének "hála" egyszerűen képtelen hazudni, kényszeres igazmondása miatt viszont folyton zűrös helyzetekbe keveredik, bármerre is jár.
Így amikor a jóképű, magabiztos, és hihetetlenül vonzó Alexszel hozza össze a sors (Riri note: miért? miért kell az összes savant pasinak olyan istentelenül dögösnek lennie?!), Misty rögtön megfogadja, hogy inkább a közelébe sem megy. Hiszen hogy is lehetne az övé valaki, aki ilyen tökéletes...? (Riri note 2.0: azért Mr. Perfekt modora hagy némi kívánnivalót maga után )
Ám a savant közösség mindennapjaira sötét árnyék vetül - egy sorozatgyilkos leleslkedik a különleges képességű fiatalokra. Közülük egy pedig hamarosan élet-halál peremére kerül majd... vagy azon is túlra.
És most azokhoz szólnék, akik esetleg úgy vágtak bele abba a ficbe, hogy még nem olvasták az eredeti történetet, de tervezik vagy már épp el is kezdték. Szerecsendio említette a legutóbbi fejezet alatt, hogy ha szeretném, mesél majd róla, milyennek is találta a könyvet. Hát persze, hogy szeretném! Bármilyen is volt a kapcsolatotok vele, mondjátok el a véleményetek, ne habozzatok! Mindenkiére kíváncsi vagyok! ^^ Akár arra is kitérhettek, hogyan látjátok együtt az első három kötetet és a Catching Sunshine-t, Joss tollából megismerve a szereplőket mi a véleményetek, hogyan sikerült visszadni őket, észrevételeket, véleményeket, bármit! :)

Muti, mit fényképezel!
- avagy Sunny betör a képbe


2 megjegyzés:

  1. JUUUUUUUUUUUJ, FELDOBTAD AZ ESTÉM! *-* (meg Sunny is :D) Szerintem ezzel a kitöréssel el is mondtam, mennyire imádom a trilógiát, főleg Phoenix történetét.
    Azt hiszem, szaladok a könyvesboltba, holnap nyitáskor már itt fogok tolongani.
    Ja, és amúgy a részt is elolvastam, kommentem készülőben, a köszönés már megvan. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, kb. én is így reagáltam először! :D Igen, nekem is Phee és Yves története az abszolút favorit, de a Misty feltörte magát a második helyre - tegnap olvastam ki. :3
      És, beszerezted már?
      Nem kell sietni, amikor lesz időd! ;)

      Törlés