2014. június 29.

Tükörkép kulisszatitok #5 - az utolsó felvonás

Drágáim!
Még éppen benne vagyunk a vasárnapban, szóval a megszokott délutáni-kora esti időponttól bár kicsit megkésve, de meghoztam az újabb kulisszatitkot. És mivel jövő szombaton esedékes ama bizonyos kitűzött július 5-ei dátum, ezért ez az utolsó adag, hisz legközelebb már a prológust tárhatom elétek. Mivel már az előző bejegyzésben megosztottam veletek az előzetest és a leírást is, ezért mostanra már csak némi technikai adat maradt, amit elmondhatnék.

A Tükörkép az első - és idáig egyetlen - olyan történetem, amit végig két szemszögből, Gwen és Tia nézőpontjából fogok írni. Míg az előbbivel könnyen tudok azonosulni, utóbbi személyisége jóval több figyelmet igényel, hiszen a karaktere nagyon távol áll tőlem. A történet előre láthatóan összesen 30 fejezetből, prológusból és epilógusból fog állni, s az egésznek lesz egy bizonyos kerete, ami majd csak a legvégén nyert értelmet. Ó, és az egyik fejezet címe utal a Catching Sunshine-ra is: Lélektársak.
És még valami... George R. R. Martin, Cassandra Clare, Rick Riordan, Kiera Cass (ki gondolná!), Sarah J. Maas, Marie Lu, J. L. Armentorut, Jay Kristoff... ha a történet során bármikor is utálni fogtok egy-egy jelenetért, történésért, őket tessék okolni! ;)

A fejezettel nagyon igyekszem, de nehezebb megírnom, mint hittem, de a jövő hét folyamán valamikor biztosan érkezik. Viszont jelenleg egy másik történetem, ami már jó két hónapja nem volt frissítve, elsőbbséget élvez, így a 15. lövést csak azután tudom folytatni, ha azt befejeztem. Kitartást, sietek!
Ölel és puszil mindenkit,
Riri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése