2014. július 9.

Díj #8

Drágáim!
A blog ismételten egy díjjal gazdagodott, szám szerint a nyolcadikkal - ami a szerencseszámom -, hálás köszönet érte Sam Rownak! :)

Sam blogját itt érhetitek el


11 dolog rólam:
  1. Örülök, hogy végre kitört a nyár.
  2. Viszont a 35 foknál melegebb időt nem szeretem.
  3. A szünetben végre kiolvashatom azt a nyolc könyvet, ami pont a bizonyítvány osztás napján érkezett.
  4. De marha lassan haladok velük, mert vissza kell rá szoknom, hogy amit olvasok, azt nem feltétlenül kell megtanulnom.
  5. Jelenleg Moira Youngtól a Blood Red Road van soron, délután kezdtem bele.
  6. Van egy karakterem, aki annyira hozzám nőtt, hogy egy versenyre novellát írok róla. Mikor megformáltam, elég sok dolognak utána kellett olvasnom vele kapcsolatban, időközben pedig nagyon megszerettem.
  7. Az utóbbi időben Trónok harca és Egyszer volt hol nem volt crack videókat nézek.
  8. Tegnapelőtt kaptam egy olyan Pennys eper plüsst.
  9. Szóval ez már a milliomodik epres cucc a szobámban.
  10. Ha egyszer sok pénzem lenne, felcsapnék valamilyen könyvet, ami a világ különleges tájairól szól, és ahol kinyílna, oda elutaznék.
  11. Most 23:48 van.
Sam kérdései:
1. Könnyen beszélsz magadról? 
Írni könnyebben megy, mint beszélni.
2. Van olyan történelmi korszak, ahova szívesen visszamennél? 
Az 1800-as és az 1960-80-as éveket szívesen végiglátogatnám.
3. Mi a bakancslistád első pontja, amit mindenképp szeretnél megcsinálni ebben az életben? 
Bakancslistám éppen nincs, de a két legnagyobb álmom, hogy egyszer kijussak Japánba és úszhassak delfinekkel.
4. Mi az a tárgy, ami nélkül nem tudsz meglenni? 
Elég valószínű, hogy a telefonom. Mindig megtalálható úgy egyméteres körzetemben.
5. Mennyi időt vesz el a blogolás az életedből? 
Sokat. Néha nagyon-nagyon sokat.
6. Miből dontötted el, hogy blogolni fogsz? 
Mikor elkezdtem, még inkább az online naplók voltak elterjedtek - legalábbis abban a közösségben, amiben akkor mozogtam -, és a többiekét nézegetve megtetszett a gondolat, rövidesen pedig én is nyitottam egyet.
7. Elégedett vagy a történeteddel? 
Igen, bár azt sajnálom, hogy Stirling asszonyság fő vonala miatt az igazi szadizmusom nem élhetem ki. Akkor már a fél szereplőgárda alulról szagolná azt a bizonyos növénykét.
8. Van testvéred? 
Nincs, viszont van egy pótöcsém, akit úgy kétnapos kora óta ismerek. 
9. Ha van, mennyire vagytok jó viszonyban? 
 - 
10. Szeretnél teljesen ismeretlen lenni blogspoton, vagy nem gond számodra, ha megtudják ki vagy? 
Az ismeretségnek van az az előnye, hogy az írásodról többen mondanak véleményt, többekhez is elterjedhet. Én most jól elvagyok a jelenlegi állapotomban, bár halvány fogalmam sincs arról, hogy az milyen.
11. Szereted a magyar könyveket?
A kortárs írókét, írónőkét igen, de a többitől kíméljenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése