2014. július 24.

SZIE-ÁOTK

Drágáim!
Tudom, hogy valószínűleg a fejezetet sokkal jobban várjátok - ami készülőben van -, de ma este, nyolc óra után pár perccel kaptam egy olyan hírt, amivel egy tizennégy éve tartó álmom vált valóra, és amit most legszívesebben az egész világgal megosztanék. Veletek, drága olvasók, azért, mert az elmúlt néhány hónapban, főleg az utóbbi egy-kettőben annyira édesen szurkoltatok nekem. :) ♥
Tehát, íme:

Nem hivatalos tájékoztatás: elérte a SZIE - Állatorvos-tudományi Kar ponthatárát.

Egyetlen szóban kifejezve: FELVETTEK!

Riri társadalmi célú hirdetését olvashatták. További szép estét, ölellek titeket! :)

12 megjegyzés:

  1. Hátcijjaaaaaaa!*o*

    Látod, tudtam! TUDTAM!!
    Ügyes vagy és most baromi büszke vagyok! >.< Talán mire állatorvos leszel, még én is beszerzek egy nyuszit vagy egy vadászgörényt, aztán majd nem győzök az agyadra menni. :-3

    Még vagy egy milliószor: GRATULÁLOK!!!

    Sok-sok puszi és ölelés:

    Rita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hátcijjaaaaaa!!!! *o*
      Jól van, de a fene gondolta volna, hogy csak három pontot emelnek tavalyhoz képest. :D De oké, igen, egy kib*szott médium vagy! :D És köszönöm szépen! :$ Nyulat vállalok, görényt nem, mert az büdös, harap, gonosz. :D
      Puszillak ^^

      Törlés
  2. Drága Riri!
    Várom a fejezetet, ez igaz, de azt hiszem, egy ilyen hír mellett, ez eltörpül bárki számára.
    Hatalmas gratula a felvételihez, nagyon sokat dolgozták azokért a pontokért!

    Millió puszi és ölelés,
    Gabby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Gabby!
      Hát, az biztos, hogy számomra most tényleg eltörpül, emiatt volt görcsben a gyomrom egész nap. Nagyon szépen köszönöm, sajnos a jókedvemet és a hihetetlen optimizmusomat most ennél jobban nem tudom szavakba önteni. :)
      Millió puszi,
      Riri

      Törlés
  3. Szia!

    Szeretnék gratulálni a felvételidhez. Tudom, mit érzel most, hogy madarat lehet veled fogatni, annyira boldog vagy, megkönnyebbültél, és már alig várod az egyetemet. Mindezt pontosan tudom. Hogy miért? Mert én is ma tudtam meg, hogy felvettek, csak engem a Zeneakadémiára.
    Sok sikert az egyetemhez, és a történethez is!

    Ölel,
    Leah

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Leah!
      Köszönöm! :) Igen, pontosan eltalátad, hogyan is éreztem/érzek még mindig, így két nappal utáni is fülig érő szájjal vigyorogva járkálok mindenhova. :D Hatalmas gratuláció neked is, a Zeneakadémiára bekerülni nem kis teljesítmény, büszke lehetsz magadra! :)
      További sok sikert neked is!
      Ölel,
      Riri

      Törlés
  4. Kedves Riri!

    Őszinte gratulációm. :) Bár miután ilyen szépen sikerültek az érettségieid nem is vártam másra! Gratulálok, az álmod valóra vált. :)

    Üdv,
    Maffia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Maffia!
      Köszönöm szépen! :) Hát, én csak attól tartottam, hogy megint az egekbe emelik a pontszámokat, de óriási szerencsém volt, mert bőven a ponthatár felett voltam. Igen, most már "csak" 11 félévnyi kemény munka vár rám. :)
      Ölel,
      Riri

      Törlés