2014. szeptember 6.

Spoilerek: 16. lövés

Gyönyörű szombati délutánt, drágáim!
Nos, kinek hogy telt az első hét a suliban? Meséljetek! :) Ki az, aki még rajtam kívül idén új helyen kezdett, legyen az gimi, egyetem vagy egy másik iskola? Szerintem sokakkal ellentétben én nagyon vártam - bár eléggé izgultam is miatta - a kezdést, és mit ne mondjak, olyat kaptam, amire nem számítottam. Ha a továbbiakban is olyan lesz az egyetem, mint amilyen benyomást ezen a héten kaptam, azt hiszem, életem talán legszebb tizenegy féléve vár majd rám - leszámítva a biofizikát és a kémiát, ami annyiban merült ki, hogy akarattal tartottam nyitva a szemeimet. Nagyon kemény, az tény, már első nap feladták anat. gyakorlatra a komplett lovat, és tudom, hogy ennél csak keményebb lesz, de az áttanult délutánok megérik a fáradtságot. Mondjon bárki bármit, a SZIE-ÁOTK a legjobb! (Még úgy is, hogy hétfőnként hatig, csütörtökönként pedig hétig vagyok bent.)

Ezt a bejegyzést viszont nem azért írom, hogy áradozzak az első - egyébként néha kicsit éhesen töltött - hetemről, fontosabb információkat szeretnék megosztani. Először is akiknek tartozom válasz emailekkel, azokat a hétvége és a hét folyamán igyekszem megírni, sajnálom a megvárakoztatást, de jóformán alig voltam gépközelben az elmúlt napokban. Ugyanez vonatkozik az általam rendszeresen olvasott blogok új részeire - mindkettőből kijött már kettő-kettő új fejezet, így lesz mint olvasnom -, hamarosan ott is tiszteletemet fogom tenni. ;)
Ez a hét rávilágított arra, hogy nem a semmiért nevezik az állatorvosit az ország egyik legnehezebb egyetemének, s mikor az ember lánya nem tanul éppen, akkor igyekszik valahogy kikapcsolódni, szórakozni, emiatt pedig az írásra fordítható időm jelentősen lecsökken - vonatkozik ez a Catching Sunshine-ra és a Tükörképre is. Terveim szerint a két történetet felváltva fogom vezetni, hol az egyikre, hol a másikra rakok majd fel új fejezetet amint időm azt engedi - jelenleg a Tükörkép van soron. Arról halvány fogalmam sincs, egy-egy részt mikor lesz időm megírni, ezért, hogy addig ne unatkozzatok, a következőkben minden lövés előtt egy spoileres bejegyzést hozok létre, ahol némi infómorzsát hintek el pontokba szedve - amolyan előzetesként funkcionálna. (A Tükörképen ezt azért nem vezetem be, mert ott a történet még nagyon az elején jár, míg ezt a végjátékhoz közeledő Catching S.-ről nem lehet elmondani.) Na, mit szóltok? Tetszene az ötlet? :)

A spoiler-áradat előtt pedig bejelentek egy olyat, amit nem gondoltam volna, hogy valaha is meg fogok tenni. Alapjáraton ellenzem ezt az alkalmazást, mivel ismerőseimnek, akik megosztják az adatlapjukon elég kretén kérdéseket szoktak adni, amire némelyek még kreténebb válaszokat is adnak. Azonban úgy vettem észre - főleg a Firerose miatt -, hogy a bloggerek máshogy, kultúráltabban és szórakoztatóbban állnak hozzá az Ask.fm-hez, így jó sok töprengés során végül létrehoztam a saját, kizárólag a blogvilághoz tartozó adatlapomat. Ha van bármi kérdésetek, nyugodtan tegyétek fel, azokra igyekszem minél hamarabb válaszolni.

És most jöjjön, aminek jönnie kell:
16. lövés - spoilerek
  • Egy olyan szereplő tűnik fel a részben, akivel az első fejezetek egyikében már találkozhattatok.
  • Egy új szereplő is megjelenik, aki kapcsolatban áll egy már halott szereplővel.
  • Valaki megtalálja a lélektársát.
  • Kiderül, merre halad Shiny kapcsolata Blondie-val, Candyvel és Keith-szel.
  • Senki nem fog meghalni. (Ha-ha)
  • Fény derül Candy valódi származására és múltjára.
  • A fejezet zenéje: Muse - Feeling Good, a rész hangulata hasonlít arra az előzetesre, amiben először hallottam a számot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése