2015. június 17.

Video time!

Szép estét, drágáim!
Először is, mivel ti többségben vagytok: kellemes vakációt nektek! Hogy telik eddig a szünet? Kiélveztétek az első pár napot? ^^ Nálam a helyzet úgy áll, hogy ha a vizsgaidősuck istene is úgy akarja, jövő héten érkezik a fejezet (novella), ugyanis hétfőn végzek az utolsó vizsgámmal is! (Ami sajnos tegnapról 22-re kellett tolnom, mert megtanulhatatlan a mennyisége...) Már elkezdtem írni, nagyjából a fele meg is van már.
Viszont, mikor legutóbb kiderült, hogy görbült a kémia vizsgám, úgy örültem neki, hogy tartottam egy szabadnapot és pihenésképp összedobtam egy videót a Researching Honey-hoz. Csak közben szórakozott a Youtube, nem voltam otthon, így csak most sikerült feltöltenem. Íme:


Mi a véleményetek? ^^ Esetleg felkeltette az érdeklődésetek ez a Catching Sunshine története utáni, rövid kis romantikus szál? 

6 megjegyzés:

  1. Kedves Riri!
    Nekem nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Nagyon jó videó lett!
    Ügyes vagy, te mindig jó videókat tudsz csinálni! :)
    Ölel, Roxana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Roxana!
      Örülök, hogy megtetszett az ötlet és nagyon-nagyon köszönöm a dicséretet is! :)
      Ölel,
      Riri

      Törlés
  2. A Videó nagyon jó lett. Engem nagyon érdekelne ez a romantikus szál. Szurkolok a vizsgádhoz!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :) Amint vége a Catching Sunshine-nak, elkezdem ezt is normálisan kidolgozni. És köszönöm a szurkolást is, segített, mert végre végeztem! ^^

      Törlés
  3. Nekem az eredeti trilógia első részének az utánzásának tűnik, félre ne érts biztos totál más lesz, de az az alapsztori, majdnem ugyan az...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha arra gondolsz, hogy Isaac nincs tisztában a savant dologgal, igazad van. Bár őszintén mondom, mikor kialakult a fejemben a történet, nem jutott eszembe az első könyv, csak ahogy most említetted. :) De - legalábbis szerintem - mindössze ennyi egyezés lesz a kettő között. :)

      Törlés