2015. augusztus 29.

Ez a kislány gyilkosságra képes

Sziasztok, drágáim! ^^


Először is köszönöm a pipákat és a megjegyzést az előző fejezethet, de ha van véleményetek, hozzáfűzni valótok, ne habozzatok megosztani velem! :)
Nagy fejezet írogatások közepette tegnap egy videót is szerkesztettem, kivételesen egyedül Sunshine-nal a középpontban. Az ihetelet a Nikita c. sorozat egyik főszereplőjéről, Alex Udinovról készített videó adta - pontosabban a szám, ami alatta ment. Szóval fogtam néhány Nikitás és Teen Wolfos jelenetet, néhányat jóó hosszan konvertáltam, majd összeraktam egy árnyalt idővonal szerűséget. Pár jelenet van benne a kiképzéséről az elején, illetve a vége felé Victor is feltűnik, de ezúttal nem Ben Barnes, hanem Tyler Hoechlin kelti életre (a szívem egyik fele vérzik és zokog, a másik viszont fangirl sikolyt hallatt emiatt - a hosszú hajat és az acélos tekintetet szürke szemek váltják fel *-*). Persze nem kapcsolódik annyira a történetvezetéshez és Shiny életútjához sem, inkább a szöveget próbáltam összehangba hozni a képsorokkal
Nektek hogy tetszik, mi a véleményetek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése