2015. augusztus 28.

Díj 8 és 9

Szép napot, drágáim!


Lassan, de biztosan haladok azon tervem felé, hogy évkezdésig megírok előre pár fejezetet, hogy a tanulás melletti időhiány ne menjen a történet rovására. (Közben arra is rájöttem, hogy a tervezett részekbe az általam legjobban várt Újratöltés novella is benne lesz!) Évkezdésig - ami nekem két hét múlva esedékes - nem biztos, hogy fogok fejezetet hozni, addig igyekszem a Word dokumban minél több oldalt megtölteni. Illetve készítettem egy új videót is a történethez, hamarosan azt is megleshetitek! ^^
Aki még nem olvasta esetleg a legfrissebb, 18. fejezetet, az alábbi linken megteheti. :)

Az elmúlt napokban két új díjjal gazdagodott a blog, nagyon köszönöm őket szerecsendio-nak és Gabbynak! Ezer hála értük, drágáim! :) ♥



Szabályok:
  • Írj 10 dolgot magadról!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küldd tovább!
10 dolog Ririről:
  1. Nagyon hihetetlen volt a számomra, mikor kiderült, hogy idén nem szeptember első hetében, hanem 7-én fog kezdődni a suli. Mi az isten történt az állatorvosin?
  2. 4-én kell visszaköltöznöm a koliba, amit várok is, meg nem is.
  3. Alig várom, hogy jövőre kijöjjön a Shadowhunters sorozat. Hiába nyavalyognak annyian a változtatások miatt, én bizakodó vagyok, hogy a lehető legjobbat hozzák majd ki belőle. És imádom a szereplőgárdát is! ^^
  4. Idén nyáron kaptam egy új szemüveget.
  5. Valamelyik nap azon gondolkoztam, hogy ha befejezem a Catching Sunshine-t és a Tükörképet is, vajon melyik történet ötletemet valósítsam meg.
  6. Még mindig utálok 10 dolgot írni magamról, mert semmi normális nem jut eszembe.
  7. Befejeztem a Hart of Dixie sorozatot és elkezdtem az iZombie-t.
  8. Ha már sorozatok: be kéne fejeznem a Nikitát is.
  9. Mostanában nagyon sokat hallgatom az Against the Current számait, például a Paralyzed-ot.
  10. Szerdán megyek fodrászhoz, ahol el fogom takarítani az összes ollót a közelből.
Válaszok:
  1. Mennyire szoktál őszintén válaszolni arra a kérdésre, hogy "Hogy vagy?"?
    Az attól függ, ki kérdezi és hogy éppen hogy érzem magam. Ha például valamin nagyon kiakadok vagy hatalmas a baj, azt csak a legközelebbi ismerőseimnek mondom el. Viszont ha valami nagyon jó történik, azt szívesen megosztom másokkal is. (Ilyen alkalmakkor általában kontrollálhatatlanul megindul a beszélőkém.)
  2. Mivel töltötted a nyári szünetet?
    Rögtön a vizsgaidőszak után néhány barátommal buliztunk egy kicsit Pesten, majd ismét néhány másikkal (bár volt átfedés) lementünk pár napra a Balatonra. Voltam egy hetet marhatelepen, amit nagyon-nagyon élveztem, illetve anyummal lementünk tíz napra Siófokra egy nagy családi nyaralásra. Voltak nálam a szobatársaim is, utána pedig én mentem hozzájuk. Tervbe volt, hogy jövő héten megyek gólyatáborba is, de közbejött pár dolog, ami miatt nem tudok. Ezen kívül nagyrészt pihenéssel, az itthoni barátaimmal, olvasással, nyuszizással töltöttem a napokat.
  3. Mit gondolsz azokról a nyári táborokról, ahol a gyerekek minden este hazamennek?
    Többször voltam már olyan táborban, ahol a csoport egyik fele ott aludt, de voltak hazajárók is. Én részemről mindig is az ottalvós részét preferáltam, mert annak külön hangulata van. Esti sütögetések, nevetések a szobákban/sátrakban, kísértet történetek mesélése, ha messze van a fürdőszoba, akkor az odáig tartó, sokszor ijesztgetéssel teli kirándulások. Ezeket sosem cseréltem volna le azért, hogy a tábor alatt a saját ágyamban aludhassak!
  4. Mennyire tartod magad sorozatfüggőnek? Volt már, hogy egy héten belül megnéztél egy teljes évadot?
    Hogy mennyire? Nagyon! Nem tudom számon tartani, hány sorozatot kezdtem el, hagytam félbe, fejeztem be, mert nagyon sok van. És mi az, hogy egy héten belül egy évadot? A kedvenc sorozatom két évadát egy nap és egy éjszaka alatt végeztem ki, és amikor a Trónok harcát is elkezdtem, annak három és fél évada volt majdnem másfél hét. :D
  5. Szerinted mi a legnehezebb dolog az életben?
    Elfogadni egymást és önmagunkat.
  6. Mi a legnagyobb álmod?
    Hogy elvégezve az állatorvosit egy állatkertben dolgozhassak. És hogy lássam, ahogy feltalálják a rák ellenszerét.
  7. Jellemezd magad 5 szóban!
    Kicsi, göndör, nagyszájú, álmodozó, eperfüggő
  8. Mi az első dolog, amit csinálsz, miután megnyitottad a böngésződet?
    Felmegyek az arckönyvre. 
  9. Mit vársz a legkevésbé és a leginkább az évkezdésben?
    Legkevésbé azt, hogy megint négyórányi útra leszek a családomtól és a barátaimtól, és csak nagyon ritkán fogom látni őket. És az anatómiát. Na, azt se várom. Leginkább, hogy a pesti barátaimmal és szobatársaimmal megint együtt hülyülhetünk, bulizhatunk, szenvedhetünk, élhetjük az egyetemisták életét. 
  10. Volt már, hogy lemondtál valamiről, hogy megkaphass egy fontosabb dolgot? Mi volt az?
    Volt, de azt nem szeretném kifejteni, különösképp mert nem lett túl jó vége.


A második díj egy kicsit különlegesebb, Astrid Hayes találta ki az Elfeledett blogokért mozgalmat, amit a következőképpen jellemzett: "Biztosan ti is találkoztatok már olyan bloggal, ami tényleg igényesen volt megírva, és eszméletlen alap történettel rendelkezett, viszont az író, semmilyen visszajelzést nem kapott. Ott virítottak a feliratkozók, de kommenteket, és pipákat nem kaptak. Ilyenkor elgondolkodom rajta, hogy milyen érzés lehet az írónak így? Elsősorban magunknak írunk, de legbelül tudjuk, hogy a visszajelzések is sokat számítanak. Ennek érdekében szeretnék elindítani egy kampányt, ami segítene felfedni a JÓ írókat, hogy minél többen eltudják olvasni a sztorijaikat, hiszen megérdemlik, és az olvasók is élményekkel gazdagodhatnak!"

Feltételek:
  • Megköszönöd annak, akitől ezt a "díjat" kaptad, hiszen ennyi mindeninek jár, és az alapműveltség része. ✓
  • Beleolvasol annak a blogjába, akitől kaptad.Ha tetszik, hagyj nyomot magad után, hiszen ennyit megérdemel, főleg ha a tetszésedet is elnyerte! Ha nem, akkor ezt kihagyhatod. ✓
  • Írj 3 dolgot, ami tetszett a történetben, vagy az íróban. ✓
  • Írj 2 dolgot, amin viszont még javíthatna! Ennél a lépésnél figyelj, hogy ne legyél bántó, és a tanácsaid építő jellegűek legyenek! ✓
  • Írj egy kis ajánlót, hogy mit gondolsz összességében a blogról, kinek ajánlod, stb. ✓
  • Küldd tovább embereknek, de figyelj, hogy legyenek köztük olyanok, akik szerinted jól írnak, de nem kapnak elég figyelmet! Küldheted híresebb blogoknak is, így többen megtudhatják, hogy van ez a mozgalom, és persze az ő történeteiket sem ismeri mindenki, egy kis plusz, mindenkinek jár! Csak kérlek figyeljetek arra, hogy annak már ne küldjétek, aki 40-szer megkapta! ✓
  • Rakjátok majd ki a blogotok modulsávjába ezt a képet, de úgy, hogy erre a bejegyzésre mutasson!

Ami tetszett Gabby blogjában:
  1. Színes, különböző személyiségű karakterek
  2. Sok csavarral és akcióval teli történet
  3. Az írónő közvetlensége
Ami nem tetszett:
  1. Skyler az első évadban gyakorlatilag sebezhetetlen és halhatatlan volt
  2. A blog szürke színei. Maga a design csodaszép és kidolgozott, de a színvilága miatt kicsit egyhangúan és lehangolóan hat
Ajánló:
Unod a fanficeket és valami egyedit, különlegeset szeretnél? Ajánlom az IBYL-t mindenkinek, aki szereti az akciódús, némi romantikával és humorral fűszerezett, fordulatokkal teli történeteket. Ha bírod az erős, határozott hősnőket, a szerethető és színes férfi karaktereket, hackereket, ügynököket, bérgyilkosokat, terroristákat és a szenvedélyt, akkor Skyler Berger és Aaron Sparks történetét imádni fogod!

Akiknek küldöm:
Aislinn Roux - Ezüstvér
FantasyGirl és szerecsendio - Pointless
Lucy Faiela - Álmodj a csúcsig

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése