2018. augusztus 6.

Köszönöm! ♥

Drága olvasóim!


(Figyelem! Hosszú bejegyzés alert!)

Nagy utat tettünk meg, mióta publikáltam az első fejezetet - elég csak megnéznem a saját kis életemet, hiszen a kezdeteknél még érettségi előtt álltam, most szeptemberben pedig az utolsó előtti évemet fogom elkezdeni az egyetemen. Mégis tökéletesen emlékszem a blog első napjára: a design fekete és citromsárga volt, fejlécnek még a közelébe sem jártam, alig volt valami az oldalsávban és rettenetesen izgatott voltam, mikor rányomtam a közzététel gombra. Aztán lassan elkezdtek gyűlni a feliratkozók, a kommentek és a megtekintések - emlékszem, egy időben gyakorlatilag minden fejezetnél kiemeltem a feliratkozók számát, annyira hihetetlennek találtam. Még most is, hiszen a blog történetében mindössze kétszer találkoztam Lélektársak fanficcel, tehát nem épp a világ legnépszerűbb fandomjában alkottam. Mégis, a most 70 ember közül sokan úgy adtak esélyt a történetnek, hogy nem ismerték az eredeti könyveket és ezért mérhetetlen hálával tartozom. Remélem, a kezdeti részeket sikerült úgy felépítenem, hogy a savant világ ne legyen túl zavaros. Akik pedig már a Benedict testvéreket ismerve olvastak bele Shiny és Vick sztorijába, bízom benne, hogy ők könyvhűnek találták mind a világfelépítést, mind a már ismert szereplők bemutatását. Sajnos a legtöbbeteket nem ismerem úgy, ahogy szíven szerint szeretném, viszont többeteket volt és van szerencsém közelebbről is beazonosítani, így őket külön kiemelném:
Samantha Row elsők között volt, aki feliratkozott és kritikát írt, majd rendszeres kommentelővé vált. Az előző design is az ő kezei közül került ki (ahogy a Tükörképé is, amit semmi esetre sem cserélnék le). Köszönöm, hogy már a kezdeteknél láttál benne fantáziát és biztattál, és őszintén sajnálom, hogy már nem olvashatom a történeteidet, igazán hiányoznak - remélem, egyszer még viszont lát a blogger és/vagy wattpad közösség. Lyra Corvussal szintén a blog(ger) kapcsán ismerkedtünk meg, ő készítette el az utolsó, végső kinézetet és a szereplős képeket is. Megvoltak a magunk kis hullámhegyei és -völgyei, de még mindig a legközelebbi barátaim között tudhatom és hálás vagyok, hogy ezt a blogolásnak köszönhetem. Sok-sok kommentet kaptam az évek során, a rendszeres kommentelők közül kiemelném Maffiát és Napfény hercegnőt, akik mindig szinte elsőként csaptak le az újabb és újabb fejezetekre, lelkes, sokszor találgatásokba menő kommentjeik mindig, még a legrosszabb napjaimon is mosolyt csaltak az arcomra és megnevettettek - úgy érzem, már szerves részei a blognak és köszönöm nekik a végtelen támogatást. Gabby C. Oaks-ot könnyű felismerni végtelen hosszú megjegyzéseiről, amik töretlenül érkezetek részről részre és a szuper történetei és ötletei mellett volt szerencsém magát a bloggerinát is jobban megismerni. Örülök, hogy a trailer készítéssel némileg többet tudhatok meg a készülő blogjairól és annak is, hogy a barátomnak mondhatom. A sestraparabataiomat is fontos kiemelnem, hiszen ő a legelső ötlettől a legvégéig velem volt. Ugyan pontosan tudja, mennyire szeretem és imádom, fontos erényeihez hozzátenném, hogy még a rosszabb napjain is elviseli, sőt, azt állítja, élvezi, ha kéretlenül telespammelem a beszélgetésünk mindenféle kósza ötlettel. De senki másnak nem küldeném el nálad hamarabb! És természetesen köszönet-köszönet-köszönet mindenkinek, akik valaha is teleírták a chatet, pipáltak, beleolvastak, rendszeresen követtek - értetek érdemes volt addig lapozni és olvasni az eredeti könyveket, míg szét nem estek. ❤️ De leginkább azt köszönöm, hogy töretlenül kitartottatok mellettem végig, hiába voltak sokszor féléves kimaradások és halasztások, bíztatok és hittetek bennem és abban, hogy nem fogom veszni hagyni a történetet. Ezért örökké hálás leszek! ❤️
Ben Barnes + szürke szem =
tökéletes Victor Benedict
Victorral, mint fő kölcsönzött karakterrel öröm volt dolgozni, ám ahogy azt Joss Stirling is többször megírta, ő egy kemény dió a maga rejtélyes, hűvös személyiségével. Volt egy alapanyagom, amit át kellett formálnom Sunshine miatt, és nagyon igyekeztem hű maradni ahhoz, amit az írónő megalkotott. Éppen ezért számomra hatalmas néma elismerés volt - még ha ez most kicsit beképzelten is hangzott, csak nem tudtam jobban megfogalmazni 😅 -, mikor Summer történetét olvasva azzal a férfival találkoztam, amilyennek - szerintem - én is megírtam: édes, gyengéd és meggondolatlan, ha a lélektársáról van szó. Habár számomra már örökre Sunshine marad a párja - bocsi, Atoosa. Ráadásul miatta kiélhettem bizarr imádatomat a bűnüldözői szervek ellen, még egy rohadt vastag, keményborítós könyvet is beszereztem az FBI történelméről, hogy minél jobban megismerhessem a világát, plusz rendszeres látogatójává váltam a Szövetségiek hivatalos oldalának és kimaxoltam az összes olyan akciófilmet, amiben benne van a szervezet. A lőfegyverekről szerzett indokolatlan tudásomról már nem is beszélve... 🤷🏼‍♀️ 
De hogy nyáltenger helyett számokat is nézzünk, lássuk csak, miből is állt a blog az elmúlt években:
  • Nyitás: 2013. 11. 19. 
  • Befejezés: 2018. 08. 01. (Amikor az egyik felét simán megírtad egy gimis év alatt, aztán university happened...)
  • Terjedelem: 27 fejezet + epilógus + 6 és 1 megírásra váró novella + 2 spin-off történet
  • Kinézetek: Anastasia Hannah Chapes, Elena Brame, Nagy Dorina, Katie Boo, Sam Row, Lyra Corvus
  • Megtekintések: 68 890
  • Feliratkozók: 70
  • Megjegyzések: 282
  • Legtöbbet olvasott bejegyzés: 1. lövés (748)
  • Legtöbbet látogatott oldal: Lövések (2427)
  • Érdekesség, hogy Magyarország után az USA-ból és Oroszországból származik a legtöbb megtekintés. Ha megfigyelés alatt állok, remélem felvesznek az FBI-hoz. Mivel általában az embereknek nem tűnik fel a jelenlétem, tökéletesen tudnék megfigyelni bárkit. Notice me, pls!
  • Illetve az oldal sok, szinte csak pozitív kritikát kapott a megnyitása óta, számos versenyen sikerült előkelő helyezéseket elnyernie, egyen még a fődíjat is, egy korábbi trailere pedig megnyerte a 2016-os Blogger Awardot is. Minden kis plecsni, emléklap és oklevél rengeteget jelent nekem, igyekeztem az összeset lementeni, mikor leágazóban voltak a szerkesztős, versenyes blogok napjai - bár sajnos nem sikerült mindet. 
Anastasia munkája
Elena munkája
Dorina munkája
Katie munkája
Sam munkája
Az évek során igyekeztem a lehetőségekhez képest hitelesen megírni az egyes jeleneteket, noha sem az alapszituáció, sem a vége nem mondható túlzottan annak. Viszont emiatt, ahogy fent is említettem, rengeteg kutatómunkával járt a Catching Sunshine megírása, ami ahhoz vezetett, hogy Shiny és Victor élete konkrétan az első perceiktől a nyugdíjazásukig megvan a fejemben. Bár szerintem érthető okok miatt - sose lenne vége a történetnek - nem írtam meg mindent, ami eszembe jutott, hoztam egy "kis" listát, ami összefoglalja, hogyan is alakult ki a történet, mik történtek (volna) az epilógus után, plusz pár érdekesség a Chasing the Twinsből, hiszen írás közben annak is kitaláltam majdnem az egész történetét - csak ugye mint már mondtam, ez szintén egy túl nagy projekt lenne, én pedig szeretnék már kicsit másfele is kacsintgatni. Végül azért is született meg Bree novellájának és Vick szemszögének ötlete, mert annyi mindent szerettem volna még mesélni, így pedig legalább lett rá lehetőségem. A többi meg:
  1. Victorba kb. az első jeleneténél beleszerelmetesedtem. Számomra mindig ő volt a real MVP Benedict, mert hiába voltak sokszor a negatívumai kiemelve, az ő munkája és kapcsolatai segítették ki a többieket és húzták ki őket a bajból. 
  2. Szerintem többször említettem már, de újra elmesélem: amikor megvettem az első könyvet, abban a hitben voltam, hogy mind a hét testvérnek lesz saját kötete, számomra ez tűnt logikusnak. Phoenixnél szembesültem azzal, hogy ez biza nem így lesz, így mire befejeztem annak az olvasását, Victor lélektársa már kész lett a fejemben. (Ugyan ugye a Crystal végén szó esik Will, Vick és Uri párjairól is, de addigra már a történetnek is meglett szinte a teljes vázlata - Phee és Crystal könyveit egyszerre vettem meg és rögtön egymás után, kb. egy hét alatt elolvastam őket -, így ezt akkor már teljesen figyelmen kívül hagytam.)
  3. Érdekesség, hogy Shiny maga Honey névvel született meg a fejemben, de valamiért nem találtam eléggé testhezállónak. Próbáltam hasonlóan különleges neveket keresni, míg beugrott a Sunshine, ami a Rodriguez mellé is remekül passzolt, ráadásul illett a megálmodott karakter tulajdonságaira. Az egyébként már a neve előtt tudtam, hogy egy sötét bőrű, latina bűnözőt szeretnék Victor mellé, hogy kiegészítse a hűvös természetét.
  4. Mivel a Honey név túlságosan tetszett, ötleteltem azon, hogyan is szőhetném bele a történetbe, így jött először Shiny kislányának a gondolata, viszont mivel az nem fért össze az éltanuló gimis múlttal, amit megálmodtam neki, így kishúggá változott. Ezzel pedig meglett egy fontos kapocs Sunshine és halott szülei között is.
  5. A Caudillo kiléte sokáig előttem is rejtve volt, szinte a leleplezése írása közben jutott eszembe.
  6. Ugyanez volt a helyzet Candy és Will lélektársi kapcsolatával. Egészen addig nem gondoltam rájuk így, míg meg nem írtam az első találkozásukat az FBI irodájában. 
  7. Shiny az esküvőjükön üvegcipőt viselt Honey Disney-hercegnő mániája miatt. Charlotte volt a menyasszony tanúja, míg Blondie, Candy és Bree a koszorúslányok. 
  8. Az esküvői fogadalmát Victor castellano nyelven, azaz argentin spanyolul írta meg az anyukája segítségével, Shiny pedig a sajátját az alábbi szavakkal fejezte be:
    "Még milliónyi okot tudnék felsorolni, miért szeretlek és jövőbeli feleségedként miket ígérek neked. De mindannyian tudjuk, hogy valójában azért vagyunk most itt, hogy soha többé ne tanúskodhass ellenem."
    (Házastársak bíróságon nem tanúskodhatnak egymás ellen, illetve megtagadhatják a tanúskodást. - a szerk.)
  9. A friss házasok az első táncukat a Dirty Dancingből ismert Represent, Cuba című számra lejtették.
  10. A nászútjuk helyszíne Shiny előtt titokban volt tartva: Argentína fővárosában, Buenos Airesben töltötték, ebből egy napot temetőben voltak, ahol meglátogatták Sunshine apukájának és nagyszüleinek sírhelyét. 
  11. Ahogy az Extra tárból kiderül, Blondie és Keith a tanúvédelem egy különleges programjában kaptak helyet. Azonban volt egy titkos esküvőjük Vegasban, ahová az egész bandát meghívták. 
  12. Valamiért Summer története alatt végig az motoszkált benne, hogy a könyv főgonosza, Hong Kong az én verziómban a felelőse lenne Candy családjának lemészárlásáért. Így ha Misty, Angel és Summer sztorijait is összefüggésbe hoznánk a Catching Sunshine afterrel, a Summer végjátékában Candy rituálisan meggyilkolná Hong Kongot és legközelebbi embereit és "visszakövetelné" triád örökségét - majd az egészet utolsó élő rokonára hagyná. Viszont amolyan csendestársként végig megfigyelő maradna. 
  13. Honey 16 évesen tudta meg az igazat a nővéréről és a szülei haláláról.
  14. Shiny az FBI éves állapotfelmérésén tudta meg, hogy terhes, az orvosi vizsgálatok során derült ki. Az első ultrahangra Bree kísérte el, mert már nagyon közel volt a karácsony és meglepetést akart szerezni - Victor az első felvételt kapta ajándékba
  15. Ugyanezen a karácsonyon Shiny ajándéka férjétől egy régi felvételi értesítő volt. Sunshine régen az egyetemi jelentkezések után menekült el átlagos életétől, így mire bérgyilkos lett, mindenki más a kortársai közül megtudta, hova vették fel egyetemre. A levél a Princetontól, az álomegyetemétől származott, és kiderült belőle, hogy évekkel ezelőtt felvételt nyert az intézménybe
  16. Közös megegyezéssel eltitkolták a család és a barátok elől, hogy Sunshine ikreket vár, szerették volna, ha ez meglepetés lesz.
  17. A szülés pont Crystal és Xav esküvőjén indult be. A vajúdás húsz órán át tartott, epidurális érzéstelenítés nélkül. Amikor Karla és Saul meglátogatták a friss szülőket, először csak Bash-t mutatták meg nekik. Később pedig Victor besétált a rózsaszín pólyába bugyolált extra meglepetéssel. 
  18. Bree lélektársának különleges szerepe lesz az ötfős FBI-os csapat életében. Egy alkalommal őt és Bree-t rajtakapják és a többiekért kénytelenek beáldozni magukat, hogy a tervük ne bukjon el - életük hátralévő részében bujkálniuk kell, noha Margery titokban végig támogatja őket. A búcsújukat úgy képzelem el, mint a Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D-ben Bobbi és Hunter utolsó jelenetét
  19. Az Ikerhatásban említett Spencer Bree fia. Ő képes magát meggyógyítani, Nick gyors (mint Quicksilver, Flash és barátaik), a testvére pedig viharokat tud támasztani. 
  20. Bash lélektársa nem más, mint Connie. Minnie lélektársának egy vak fiút képzeltem el, míg Hollyénak egy olyan lányt, aki még magának sem vallja be, hogy meleg és nem tudja magáról, hogy savant. Sajnos a többiekét számomra is homály fedi, noha például Mayáéra igazán kíváncsi lennék... 🤔
  21. Vickie és Nick néhány napot jártak teljesen titokban (csak Bash tudott róla), mielőtt a baj beütött. Illetve, bár ellenségnek tekinthetők, Sebastian és June kavartak néhányszor a történet során, míg ki nem derült, kicsoda Bash lélektársa.
  22. Nick és a testvére, June annak a koreai bűnszervezet vezetőjének a gyerekei, akikkel Shiny még a Szövetségbeli idejében végzett és bosszút akar állni a családon. A Rodriguez-Benedict négyes szintén tanúvédelmi programba kerül, egy éven keresztül havonta új helyre költöztetik őket. A Chasing the Twins ötletét egyébként a Vérmesék c. film adta.
  23. Természetesen, ha megírnám, sok nehézségek árán, de ennek a történetnek is happy end lenne a vége. Mit mondhatnék? Szeretem a boldog végeket. ☺️
És hogy mi következik? Nos, egyelőre gőzerővel kezdek dolgozni a Beauty and the Beasts sorozat első részén, a Tavaszi altatón, remélhetőleg nyár végéig összejön annyi anyag, hogy blog formájában is elétek tárjam. Természetesen ha ez megtörténik, jelezni fogom és szívből remélem, hogy ott is csatlakoztok majd hozzám. Szeretném a háttérben emellett átdolgozni a Tükörképet, pontosítani, hogy egyszer az is publikálható formát öltsön. És hátra van még Bree, Honey és Victor története. Mivel a kismadarak azt csiripelték, hogy a negyedévem sétagalopp lesz az előzőekhez képest, szeretném azokat egy éven belül hozni, meglátjuk, hogy sikerül. A fő projektem most a Tavaszi altató, de mivel imádom a savant világot, nem hinném, hogy túlságosan nehéz lenne vissza-visszalátogatni ide. Mindenesetre az Investigating Bree-t a suli kezdetéig mindenképp szeretném közzétenni, hiszen sok olyan dolog is lesz benne, ami meghatározza Shinyék komplett jövőjét és munkakörét - és hát nem mellesleg a szőke ügynöknő lélektársára is fény derül.
Öröm volt veletek tölteni az elmúlt hosszú éveket. Ez a blog mindig itt volt, ha a magasba törtem vagy épp padlón voltam, a magam módján tudtam így átvészelni a nehezebb és kimondottan kőkemény időszakokat. Nem tudok mást mondani, csak amit a címben is leírtam:
Köszönöm! 💛

Ezt a Summer olvasása után készítettem

U.i.: Ha valaki a következő publikálásokig szeretne elérni, az a ririnord8@gmail.com címen megteheti, illetve megtaláltok a személyes blogomon, a folyamatosan újuló Catching Sunshine fejezeteket pedig Wattpaden

2 megjegyzés:

  1. Mi köszönjük neked, Riri 💛
    További sok sikert a bloggerkedésben, az egyetemen, az életben!
    Találkozunk a Beauty and the Beasts-nél!
    (de természetesen ezt a blogot sem fogom továbbra sem elhanyagolni és még százszor átolvasom, ahogy [eddig is és] a könyvekkel is tettem 💛)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, drága! Viszont kívánom! 💛
      Igyekszem minden írásomat minél hamarabb közzétenni, remélem, azokkal sem okozok majd csalódást. :)

      Törlés