2014. június 20.

Visszatérés - immáron éretten

Négy év terméseként
Drágáim!
Számomra is hihetetlenül végre, hivatalosan is visszatértem, méghozzá igazoltan éretten. Kedden osztályfőnököm és töritanárom előtt számot adhattam 60 tételnyi tudásomról, ami nekem Kölcseyt, a költői képeket és alakzatokat, valamint Széchenyi és Kossuth politikai programját takarta, s mivel utolsó körben kerültem sorra, marha szerencsés voltam, mert a bent maradó úgy 6-7 tételből a legkönnyebbeket húztam ki. Szerdán pedig átvehettem 31 osztálytársammal karöltve azt a bizonyos érettségi bizonyítványt, amiért már év eleje óta epekedtünk. 
Nagyon köszönöm mindegyik drága olvasómnak, akik szorítottak értem, igyekeztem nem csalódást okozni, és csak annyit mondok: lehet mégis lesz belőlem állatorvos. ^^ Mindhárom szóbelim 100% lett, ezzel a bioszt, a magyart és a törit az elérhető legjobbig tornáztam fel, és benne vagyok az osztály 10 kitűnőre érettségizettje között. *büszkefej*
A hét hátralévő részében igyekszem nekiállni a 15. fejezetnek, amiről elöljáróban annyit mondanék, hogy elég erőteljes választóvíz lesz a történet szempontjából. Legkésőbb a jövőhét folyamán felkerül, közelebbi időpontot azért nem merek mondani, mert töredelmesen bevallom: az utóbbi két napban csak ettem és aludtam - és elképzelhető, hogy ezt a hétvégén is folytatni fogom. Valamint nagyon közeledik a július 5-e, vagyis a Tükörkép blogjának nyitása is, ehhez mérten már annak prológusát is elkezdtem megírni. ;) Ez azt is jelenti, hogy hamarosan a végleges trailerrel is találkozni fogtok! 
És akit még érdekel: Bia Joy bloggerina Ticket To Joyland c. blogján a Filmfüggők Játszmáján elért első helyezésemért járó interjút az alábbi linken olvashatjátok. 

No, de nem is rizsázok tovább, inkább igyekszem azon munkálkodni, hogy minél hamarabb hozhassam a legújabb fejezetet. Addig is mindenkinek szép napot, élvezzétek a nyarat és a szünetet, pihenjetek sokat! :)
Ölel mindenkit,
Riri

2 megjegyzés:

  1. Hűha, gratulálok! Remélem, egy-két év múlva az én bizim is olyasmi lesz, mint a tied :D Várom a következő fejezetet :)
    Elena O'Connor

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, köszönöm, aranyos vagy! :) Hát, megérte a sok alvás nélkül töltött óra, korai kelés és későn fekvés. :D Némi belefektetett energiával és a bűvös tanulással simán össze lehet hozni egy ilyet, hidd el! ;)
      Köszönöm, hogy írtál, a fejezettel igyekezni fogok! :)

      Törlés